onsdag 11 augusti 2010

Att sätta fart

Dåså. Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men det har varit bokstavligt talat fullt upp. Har vart mycket hemma hos min pojkvän. Och sådär. Men igår kom jag äntligen igång med träningen. Eftersom jag får träna gratis på Rickies jobb. Så vi körde ett kort nystarts pass. Och idag ska jag till Lisas gym och träna. Sedan efter det till Rickies jobb och simma ett par längor.

Den vegetariska dieten har gått jättebra. Med ett undantag. Igår. När jag var ute på födelsedagsmiddag på Bamboo. Eftersom min baby fyllde år i söndags. Och jag då fick träffa hans far och syskon för första gången. Och då var det ju mongolisk buffé och jag tillät mig själv att äta kyckling.

Nåväl detta var vad jag han uppdatera er med. För nu ska jag åka ner och möta Lisa och knalla mot gymmet.

Toodels!

Inga kommentarer: