torsdag 29 juli 2010

Mogenhet

Det är så himla tråkigt med folk som envisas med att läsa andras bloggar för att trycka ner bloggarna med diverse kommentarer. Jag tänker inte ens anstränga mig för att ta bort kommentarerna. Jag tar inte åt mig över huvudtaget.
Nej jag har inte storlek 96 på kläder snarare 38, Och nej byxorna är inte från Ullared. Men hade dom varit det så hade det inte spelat någon roll. Och åter igen nej. Jag drar inte in magen på bilderna utan jag sträker upp mina armar för att man ska kunna se. Denna bloggen är för mig och enbart mig. Att följa min väg till mina mål. Och vill ni läsa om det så får ni gärna det. Men det är väl hemskt onödigt att läsa ifall man inte gillar det man läser. Eller? Har jag fel?

Anyhow nog om det.

Igår hade jag en underbar dag med min baby och annat härligt sällskap. Med start av städning hemma. Sedan hjälpte jag Rickie att städa lite hos honom också. Sedan åkte vi ner till Kungsparken för att möta upp fina vänner... Och efter det mot 10tiden så åkte vi in till Flame och kareokade heela kvällen lång :) Sedan efterfest hos Sanna och Iesus (som hade en awesom pole till poledancing). När vi sedan kom hem till Rickie så märkte vi att vi hade tappat Rickies nycklar. Så vi fick åka hem till mig. Och Rickie skulle ut på öarna i två dagar så han åkte imorse så jag åkte till Flame och hämtade nycklarna eftersom min laddare och massa stuff låg hemma hos Rickie.
Sedan har jag tagit det lugnt. Blev ju inte så mycket sömn inatt så jag har mest vilat och tagit det lugnt. Imorgon ska jag ner på stan med Katinka för att hitta oss varsin BH. Min favorit gick sönder häromdagen. Bygeln gick mitt itu och stack mig hela tiden... Och dom andra är antingen för små eller för stora.

Men nu ska jag ta och bädda ner mig

Bara för att min man är så snygg!

Tooodels!

Inga kommentarer: