onsdag 28 juli 2010

Love

Ptja... Någon dag efter jag skrev senaste inlägget. Så åkte jag med Madde in till Kungsparken och hängde lite i solen och mysade, Diskuterade bl.a Veggie mat eftersom både Madde och hennes pojkvän är vegeterian. 


Senare mot kvällen så hörde mitt ex av sig. Mitt ex som jag efter 5 månader av tystnad fortfarande inte släppt. Han ville ses och prata. Och jag blev misstänksam men träffade honom och.... Fick allt jag någonsin drömt om. Det är en lång story varför det varit som det var och varför det blev som det blev som jag inte orkar dra upp här... Men.. jag är otroligt lycklig och har fått tillbaka min andra hälft. 

Istället för en bekymmersrynka mellan ögonbrynen går jag nu runt med ett konstant leende på läpparna. 


Ville bara dela med mig av det här :)


Idag har jag röjjt och städat här hemma. Rensat ut och bytt ut sanden i kattlådan. kokat delarna i deras vattenfontän. Och dammsugat och även städat dammsugaren som är otroligt dålig. Men nu är det lite bättre sug i den :)

Om några timmar ska jag åka iväg och träffa Rickie, (ja min pojkvän då :D) och mysa hemma hos honom. tills dess så ska jag rensa upp i kylen, frysen och skafferiet. Och slänga de sista "köttiga" jag har.. typ köttbuljong som ligger längst in i skafferiet. (som f.ö är gammal tror jag)... ett paket frysta gamla köttbullar från midsommar osv. :) Sen skramla ihop något att äta..  Jag hittade ett fint recept på youtube faktiskt som jag funderar på att göra. Köpte faktiskt hem en succini när jag handlade igår så..



Inga kommentarer: