fredag 23 juli 2010

Körtlar

Man borde egentligen ta bort alla körtlar. Fast något är dom nog bra till egentligen. Men enligt mina erfarnheter så blir det bara besvär med dom hela tiden.

En av mina vänner fick för ett tag sen problem med en körtel på det där privata området. Det upprepade efter den hade försvunnit med antibiotika och då tog dom in henne för operation. Som tur var så hann den spräcka innan hon blev narkosad. (tur och tur.. det gjorde tydligen ont). Men det kan ju komma närsom hellst.

Och för två dagar sedan började jag har lite underliga känningar i det speciella kvinnliga området. Och det gick över i värre smärta. Och idag har jag till och med svårigheter att gå.
Så planen är att jag ska, ifall det motsägelsevis inte går över, åka in till axessakuten imorgon och göra en undersökning och ta reda på varför detta händer och ifall man kan göra något för att förhindra det.

Vi får hålla tummarna på det bästa.

Ikväll blir det Wii hos en kompis.

Ha en fin helg!
Toodels

Inga kommentarer: