lördag 24 juli 2010

körtlar del 2

Efter en jättetrevlig kväll med lite Wii och mest Guitar Hero hos en vän och därpå dålig sömn natten till idag. Så har min körtel (om det ens är körteln?) blivit värre.. Det är iprincip omöjligt att gå och stå. Och ingen sitt- eller liggställning fungerar med att lindra.. Det svider nått så ofattbart och tillslut klarade jag inte det mer.. Ringde mamma och bad henne köra mig till Gynakuten på Sahlgrenska Sjukhuset. Så nu är hon påväg hit för att hämta mig och följa med dit.

Problemet med detta är att om det inte löser sig och blir bättre tills imorgon så kommer jag knappast kunna jobba 12 timmar i köket på Bee imorgon. Och.. dom sitter verkligen i kris som det är redan nu (Det är därför jag extrajobbar där). Och nu hörde jag av mig till Annelie och förklarade situationen och hon fick självklart panik.. dom är sjukt obemannade pg.a semestrar och annat strul. Så jag förstår att hon blev irriterad osv. men självklart kan ju inte jag hjälpa heller att vad det nu än är.. Gör så irrationellt ont. Det sviiir åå va det svir...

Så håll nu gärna tummarna för mig och så får vi hoppas att dom kan lösa och komma på vad det är för fel.

Efter sjukhusbesöket är planen faktiskt att unna mig lite tacos. ( har ju massa köttfärs i frysen jag måste äta upp innan jag går in på veggie dieten. ) Och det ser jag fram emot. Guacamole, Tacosås, Bladspenat, Gurka, Charlottenlök, köttfärs och fullkornstortilla! Yummieeeh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å din blogg är bäst. Så himla intressant,
Önskar att jag var kompis med dig <3<3<3<3<3<3